wtorek, 12 lipca 2016

Guma w gaciach

W zyciu jak w kalejdoskopie. Tak, dobre okreslenie. Moim zdaniem zanuzylam sie pomiedzy szkielkami kalejdoskopu. Ktos, sila wyzsza, kreci tubka raz w lewo raz w prawo, a ja gdzies pomiedzy szkielkami buszuje radosnie. Cztery bite miesiace i chyba 5-6 razy zmiana roboty. Rachube stracilam dawno. Ale ostatnio dostalam nauczke od zycia... Wiem ze zdrowie nalezy szanowac. A to bylo tak...

Powinien byc pierwszy dzien w moim nowym miejscu, nowe wyzwania, chalenge itd. A skonczylo sie wezwaniem pogotowia na interview. Pyk pyk pyk. Zrobili ze mnie osmiorniczke. Macki, kabelki, igly, zygzaki i miarowe bip bip bip. Werdykt - stres przewlekly, za duzo, za malo tlenu, zapominasz oddychac? i brak dystansu, i zakaz kawy. I zakaz zakazow. Cisnienie poszlo w gore, odebralo mi rece i nogi, napady prawie padaczkowe. Ja nie wiem co to bylo. A w glowie rolercoaster. Cukier zmiezyli - za nisko, hiperwentylacja. Historia skonczyla sie wizyta u GP Yvonne nastepnego dnia, milymi proszkami, oraz  badaniem krwi. Wszystko na medal. Yvone tez wporzadku. Choc w planie pierwotnym chciala mnie reanimowac czekolada. Ale ja wole sledzie.

Klimatyzacja saczy leniwa muzyke. Zywie sie bananami, nektarynkami, ciastkami imbirowymi, przemyslowa iloscia wody mineralnej. Jak daleko dotre, jak to wszystko sie potoczy, ile jeszcze przede mna. Bedzie symulacja czy kontynuacja dnia nastepnego. Nie wiem. A moze nie mi wiedziec. Po prostu byc. Oddychac. Nie zapomniec ze sie oddycha. Gdzies pomiedzy jednym segregatorem a drugim, scroluje leniwe pdfy, czasem dodam rekord, czasem uciekam myslami w strone portali informacyjnych, zeby byc blizej myslami. Ale blizej czego. Nerwowo ryczacy domofon i troche przytlumiona ja. Dobre pigulki. Cos gdzies tam w srodku sie rwie, probuje podkrecic, sprowokowac, zbijam to spokojnym oddechem, taki ping pong biologiczny. Lyk wody, iphon, kabelek, komunikacja.
O 17 naszego czasu wypijemy razem cappucino, poczujemy czas i przestrzen. O tak. Taki przetrwalnik. A o 20 chodniki pchna mnie do przodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz